Retourneren

Retourneren
Niet tevreden met uw aankoop? U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar De Wooncaravan zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa € 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder.

Bij iedere bestelling wordt standaard een retour formulier bijgevoegd. Zijn wij het formulier vergeten of is deze per ongeluk bij het oud papier terecht gekomen? Neem dan contact met ons of via info@dewooncaravan.nl of via ons contactformulier.

Herroepingsrecht
Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@dewooncaravan.nl en/of vul het herroepingsformulier en voeg dit formulier toe aan uw retourspakket. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar De Wooncaravan zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa € 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder.

Verkeerd artikel geleverd of is uw artikel beschadigd?
Als u het verkeerde artikel heeft ontvangen of als het artikel/de artikelen bij ontvangst beschadigd waren, neem dan contact op via info@dewooncaravan.nl.  Stuurt u dan een foto naar ons zodat wij het verder kunnen onderzoeken. Zo kunnen wij ervoor zorgen dat u het verkeerde product kosteloos retour kunt zenden en wij u kunnen verzekeren dat we het geld zo snel mogelijk terugstorten na ontvangst en controle van de geretourneerde artikelen. De gratis retour zending geschiet door het terug betalen van de verzendkosten, dit geld alleen bij een verkeerd geleverd artikel of bij beschadiging.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Als uw bestelling nog niet is verzonden kan deze nog worden gewijzigd. Neem zo snel mogelijk contact met ons op zodat wij u goed van dienst te kunnen zijn. We proberen echter wel om je bestelling zo snel mogelijk te verzenden en het is dus mogelijk dat deze al onderweg is. Mocht de bestelling al onderweg zijn dan dan is wijziging niet meer mogelijk.

Vragen
Voor vragen omtrent geplaatste bestellingen, kun je contact opnemen via 06 543 91717 (telefonisch en whatsapp) of via info@dewooncaravan.nl. Wij informeren je graag over de huidige status van je bestelling!

Adres veranderen
Helaas kunnen we het afleveradres niet meer veranderen nadat een bestelling is verstuurd. We willen erop wijzen dat we het pakket niet opnieuw versturen indien je het pakket niet in ontvangst hebt kunnen nemen. Als bij het plaatsen van de bestelling een verkeerd adres is ingevuld waardoor het pakket retour komt of ‘zoek’ raakt, dan is de klant zelf verantwoordelijk voor de gevolgen van het verkeerd invullen van het adres. Controleer je adres dus zorgvuldig, voordat je de bestelling plaatst.